Vôňa novej otvorenej knihy, v ktorej sa skrýva ďalší skvelý príbeh alebo múdro, čo s vami ostane ešte dlhý čas. To pozná každý, kto miluje knihy a nedá na čítanie dopustiť. V knihách sa dokážete sami nájsť, môžete sa v nich stratiť, utiecť od bežných problémov, ale môžete sa z nich aj učiť a načerpať motiváciu. Hovorí sa, že niet horšieho zlodeja, než je zlá kniha. To sa vám pri ani jednej z nasledujúcich desiatich knižných titulov nestane. Neukradnú vám ani minútu času, pretože sa po ich prečítaní budete mať chuť okamžite vrhnúť na ďalšiu. Vybrali sme knihy rôznych žánrov a každý čitateľ si príde na svoje.

#1 Mengeleho dievča – Skutočný príbeh Slovenky, ktorá prežila štyri koncentračné tábory

Tematika druhej svetovej vojny by nemala byť nikdy zabudnutá a neuveriteľné príbehy, ktoré chytajú za srdcia, sa uchovávajú práve v podobe kníh. V roku 2016 vyšiel pravdivý príbeh Slovenky Violy Stern Fischerovej pod názvom Mengeleho dievča. Ide o príbeh dievčaťa, ktoré prežilo neuveriteľné štyri koncentračné tábory a šialené pokusy „anjela smrti“, ako bol nazývaný doktor Mengele. Viole sa z tejto hrôzy podarilo utiecť a v živote našla šťastie, keď sa po vojne stretla so svojou veľkou láskou.

Autobiografický román Mengeleho dievča

Cena: 14,28 € s DPH

#2 Malý princ

Malý princ nie je len obyčajnou detskou knižkou, ktorú čítate svojim ratolestiam pred spaním. Je to príbeh, vďaka ktorému dospelí nikdy nestratia kúsok dieťaťa vo svojom srdci. Nie nadarmo sa táto krásna kniha dostala aj do povinného čítania v školách. V tomto príbehu sa Malý princ stretne na Sahare s pilotom, ktorého predstavuje sám francúzsky autor Antoine de Saint-Exupéry. Tomu vysvetľuje príbeh svojej ďalekej planéty B612, z ktorej pochádza a ďalších sedem planét. Každá z nich má svojich obyvateľov a je len na čitateľovi, ako si rozprávku vysvetlí.

Rozprávka Malý princ

Cena: 9,40 € s DPH

#3 Mních, ktorý predal svoje Ferrari

Autor Robin S. Sharma je známym spisovateľom medzi podnikateľmi a ľuďmi, ktorí sa aktívne zaujímajú o svoj osobnostný rozvoj. Titul Mních, ktorý predal svoje Ferrari patrí k jeho najpredávanejším knihám. Hlavnou postavou tohto motivačného príbehu je právnik Julian Mantl, ktorý je síce v pracovnom živote úspešný, ale v tom osobnom je na bode mrazu. Po prekonaní infarktu predáva Julian svoj majetok a vydáva sa na cestu do Himaláji. Nájdete tu množstvo myšlienok na zamyslenie a obohatenie svojho vnútorného života.

Medzinárodný bestseller - Mních, ktorý predal svoje Ferrari

Cena: 8,78 € s DPH

#4 Reštart

V dnešnej dobe sa mnoho ľudí obracia na knihy a hľadajú v nich návod na to, ako sa stať úspešným, vziať svoj život do vlastných rúk a vybudovať fungujúci biznis. Mnoho z nich sú len frázy a nič praktické z nich nedostanete. Naopak, v knihe Reštart zistíte, ako skončiť s prázdnymi rečami a začať reálne pracovať na svojich snoch. Štýl knihy je jednoduchý, nie je písaný odbornou rečou a dá vám návod na to, ako pracovať na svojom time-managemente a čomu sa pri podnikaní vyvarovať.

Kniha Reštart - návod na úspech v podnikaní

Cena: 12,26 € s DPH

#5 Da Vinciho kód

Autor Dan Brown je moderným spisovateľom, na ktorého knihy sa teší doslova celý svet. Síce nie sú založené na skutočných udalostiach, no v jeho príbehoch je množstvo reálnych miest, inštitúcií či príliš realitu pripomínajúcich príhod. V knihe Da Vinciho kód je hlavnou postavou intelektuálny profesor Robert Langdon, ktorý ani nevie ako a zrazu je na stope, ktorá má vyvrcholiť nájdením Svätého grálu. V tomto príbehu nechýba krvavá vražda, záhady, ale aj tajomstvá zo strany cirkvi. Na Robertovej ceste je s ním krásna Sophia.

Kniha Da Vinciho kód od amerického spisovateľa Dana Browna

Cena: 15,11 € s DPH

#6 Alchymista

Rozvíjanie svojho vnútorného sveta, pracovať na kontrole svojej mysle a osobnostnom pokroku môžete rôznymi dychovými či meditačnými cvičeniami, ale zaručene vám na tejto neľahkej ceste môžu pomôcť knihy od brazílskeho autora Paulo Coelho. Jeho titul Alchymista rozpráva príbeh o putovaní španielskeho pastiera Santiaga k pyramídam na základe opakujúceho sa sna. Aj keď táto cesta začne ako príbeh hľadania pokladu, skončí chlapcovým poznaním samého seba a nekonečnou láskou do Fatimy.

Román Alchymista od Paula Coelha

Cena: 9,41 € s DPH

#7 100 spôsobov, ktorými si zbytočne komplikujeme život

Určite poznáte frázu, že váš život je a bude presne taký, aký si ho vy sami spravíte. Sú okolnosti, ktoré ho ovplyvňujú, ale vy ste strojcom svojho šťastia. Kniha s výstižným názvom 100 spôsobov, ktorými si zbytočne komplikujeme život je z pera slovenského autora Dušana Kadleca a čitateľov naučí, ako s nimi skoncovať. Po prečítaní knihy by ste mali byť schopní urobiť zásadné zmeny, mať lepšie vzťahy, zapracovať na svojom zdraví, nájsť stratenú chuť do práce či rozjasniť svoju myseľ a uvedomiť si silu myšlienok.

Kniha 100 spôsobov, ktorými si zbytočne komplikujeme život od Dušana Kadleca

Cena: 13,96 € s DPH

#8 Hlava XXII

Pri čítaní kníh je dobré niekedy siahnuť aj po tituloch, ktoré majú prívlastok nadčasové. Titul Hlava XXII ste možno mali čítať počas svojich študentských časov, no v dospelosti je na ňu lepší čas. Autor Joseph Heller sa v nej zaoberá vojnovou tematikou, v ktorej nechýbajú skúsenosti jeho samotného, nakoľko vo vojne aj slúžil. V knihe však nenájdete len strašidelné a neuveriteľné zážitky z druhej svetovej vojny, ale aj vtipné a satirické príbehy hlavnej postavy menom Yossarian.

Protivojnový román Hlava XXII od Josepha Hellera

Cena: 13,20 € s DPH

#9 Šlabikár šťastia 1. Návrat k sebe

Dospelý človek by nikdy nemal stratiť kus dieťaťa v sebe, nemal by zabudnúť na radosť z objavovania, túžby po nových zážitkoch a nefalšované nadšenie. Práve to sa pokúša v čitateľoch knihy Šlabikár šťastia: Návrat k sebe vyvolať autor Pavel Hirax Baričák. Pozitívne myslenie by malo byť súčasťou každého jedinca a ponúkne návod na to, ako je možné zobrať opraty svojho života do svojich rúk.

Motivačná kniha Šlabikár šťastia 1. Návrat k sebe od Pavla „Hirax“ Baričáka

Cena: 11,39 € s DPH

#10 Ako prežiť kreténov

Nie všetci ľudia okolo vás sú na takej úrovni, aby ste sa od nich mohli niečomu priučiť. Expresívne vyjadrenie kreténi, bohužiaľ, platí na množstvo ľudí a je len ťažké odolať ich vplyvu na náš život a vyhnúť sa ich názorom. V knižnom titule Ako prežiť kreténov sa dozviete, ako efektívne komunikovať s kreténmi, ako s nimi vychádzať, ale najmä, ako sa im v pracovnom prostredí vyhýbať. Autor Robert Sutton vám poradí aj to, ako sa jedným z kreténov nestať.

Kniha Ako prežiť kreténov od Roberta I. Suttona

Cena: 10,92 € s DPH

Nevybrali ste si? Pozrite si kompletnú ponuku!